Παρασκευή, 1 Φεβρουαρίου 2013

ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ-ΙΜΠΡΕΣΙΟΝΙΣΜΟΣ
Ένα μεγάλο καλλιτεχνικό ρεύμα του 19ου αιώνα!!!
claude_monet_impression_solei.jpg
Ο Ιμπρεσιονισμός είναι καλλιτεχνικό ρεύμα που αναπτύχθηκε στο δεύτερο μισό του19ου αιώνα. Αν και αρχικά καλλιεργήθηκε στο χώρο της ζωγραφικής, επηρέασε τόσο τη λογοτεχνία όσο και τη μουσική. Ο όρος Ιμπρεσιονισμός (Impressionism) πιθανόν προήλθε από το έργο του Κλωντ Μονέ Impression, Sunrise. Κύριο χαρακτηριστικό του ιμπρεσιονισμού στη ζωγραφική είναι τα ζωντανά χρώματα (κυρίως με χρήση των βασικών χρωμάτων), οι συνθέσεις σε εξωτερικούς χώρους, συχνά υπό ασυνήθιστες οπτικές γωνίες και η έμφαση στην αναπαράσταση του φωτός. Οι ιμπρεσιονιστές ζωγράφοι θέλησαν να αποτυπώσουν την άμεση εντύπωση (impression) που προκαλεί ένα αντικείμενο ή μια καθημερινή εικόνα.
 ΓΕΝΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Να γνωρίσουν οι μαθητές:
Το καλλιτεχνικό ρεύμα του ιμπρεσιονισμού.
  1. πού δημιουργήθηκε
  2. πώς δημιουργήθηκε
Τις βασικές τεχνικές του ιμπρεσιονισμού.
Τους βασικούς εκπροσώπους του ιμπρεσιονισμού.
Γνωστά έργα ιμπρεσιονιστών ζωγράφων.
Βίντεο σχετικά με το έργο των ιμπρεσιονιστών καλλιτεχνών.

Και εντέλει:
ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΙΜΠΡΕΣΙΟΝΙΣΜΟΣ!!



Οι δραστηριότητες σχεδιάστηκαν έτσι ώστε να προωθείται: 
• Η παρατήρηση, η έρευνα και ο πειραματισμός. 
• Η καλλιέργεια της δημιουργικής σκέψης και η ενεργοποίηση των
δημιουργικών του δυνάμεων (κλίσεις και δεξιότητες). 
• Η καλλιέργεια των αισθήσεων και η ανάπτυξη αντιληπτικών ικανοτήτων. 
• Το αίσθημα ικανοποίησης και επιτυχίας. 
• Τα κίνητρα μάθησης, η ενθάρρυνση και η αυτοβελτίωση. 
• Οι επικοινωνιακές δεξιότητες. 
• Οι εναλλακτικές μορφές πληροφόρησης με την άντληση γνώσεων και
εμπειριών μέσα από διάφορες πηγές και με διάφορους τρόπους. 


ΕΙΔΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ

 Να εξοικειωθούν  οι μαθητές με αυτή την τεχνική .
• Να δημιουργήσουν εικαστικά έργα .
• Να γνωρίσουν τη θεματολογία, το περιεχόμενο και το νόημα των έργων τέχνης και να αποτυπώσουν απόψεις,  ιδέες και αξίες  


Μεθοδολογική Προσέγγιση
Για την υλοποίηση των στόχων αξιοποιήθηκαν :
  •  Η βιωματική – πολυαισθητηριακή μάθηση
  • Η ομαδική εργασία 
  •  Η ανάπτυξη διαλόγου
  • Η καλλιέργεια της κριτικής σκέψης
  •  Η σύνδεση με την καθημερινότητα
  • Αρχές ανακαλυπτικής  μάθησης
  •  Ενεργή συμμετοχή στη διαδικασία της μάθησης
  •  Μέθοδος project
  •  Διεπιστημονική-διαθεματική προσέγγιση του θέματος
  •  Αντιμετώπιση και επίλυση προβλημάτων
  •  Έρευνα, διατύπωση υποθέσεων, εξαγωγή συμπερασμάτων
  •  Συλλογή εποπτικού υλικού και αξιοποίησή του
  •  Έρευνα με τη μορφή συλλογής πληροφοριών από βιβλία και αξιοποίηση του διαδικτύου από τα παιδιά
  •  Δημιουργική έκφραση





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αρχειοθήκη ιστολογίου

TO ΣΚΥΛΑΚΙ ΜΑΣ...Ο ΑΝΤΟΛΦ

ΜΑΘΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΊ΄ΚΗ ΕΝΩΣΗ ...ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ

Ο ΦΙΛΟΣ ΜΑΣ ΤΟ ΔΑΣΟΣ

ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ

ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΜΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ,ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΟ!